Abonnees Blog Columns Magazine

Rubber Ring


Twee radicaal verschillende albums die allebei sterk beïnvloed zijn door niet-westerse muziek – ‘27 Passports’ van The Ex en ‘String Figures’ van Zoë McPherson – en hun uitwerking op Benjamin van Vliets zoekende oor en muzikale identiteitscrisis.


Wil je graag verder lezen? Als je abonnee bent, log dan in rechtsboven om verder te lezen.

Je bent nog geen Gonzo (circus)-abonnee? Een jaarabonnement nemen is eenvoudig, goedkoper dan los kopen, je hebt meteen toegang tot het digitale archief en daarbovenop een geschenk én een introductiekorting van € 15!

Tip: maak kans op een Koma Elektronik Field Kit. Ga snel naar gonzocircus.com/wedstrijd!


Op alle artikelen, recensies en andere teksten op gonzocircus.com en in het tijdschrift Gonzo (circus) berust uiteraard copyright van de uitgever, auteurs en/of beeldmateriaal. Je mag wel altijd linken, met je eigen aanbeveling of met de intro van het stuk erbij.
Wil je een tekst, foto of illustratie overnemen, gebruik dan ons contactformulier en kies de optie data/reprint/booking.


Dit artikel verscheen eerder in GC #145.

Koop deze editie in onze webshop!

Discografie

The Ex – 27 Passports (Ex Records, 2018)
Zoë McPherson – String Figures (SVS, 2018)
Ustad Zia Mohiuddin Dagar – Ragas Abhogi & Vardhani (Editions Mego, 2018)
Ragnar Johnson – Crying Bamboos: Ceremonial Flute Music from New Guinea Madang (Editions Mego, 2018)

Reacties