728x90 MM

Singalement: Natasha Pirard

Tussen tape en toeval

Het verhaal van Natasha Pirard bestaat uit toevallige ontmoetingen, spontaniteit en eindeloos veel spoelen tape. In februari debuteerde ze, krap anderhalf jaar nadat ze voor het eerst muziek maakte, met een twee uur durend ambientalbum ‘Dream Cycles’ dat uitkwam op het label DEEWEE. ‘Ik trok mijn stoute schoenen aan en vroeg aan Stephen Deawele van DEEWEE of ik bij hen in de studio een synthesizer workshop mocht organiseren’, vertelt Pirard aan onze schrijver Florian Strik. Voor ze het wist werd ze gevraagd zelf ook muziek te maken, mocht ze op Horst Festival optreden en ging ze als voorprogramma mee op tour met Soulwax. Je leest het interview in onze nieuwste editie.
Natasha Pirard - (c) Vincent Lynen

Het verhaal van Natasha Pirard bestaat uit toevallige ontmoetingen, spontaniteit en eindeloos veel spoelen tape. In februari debuteerde ze, krap anderhalf jaar nadat ze voor het eerst muziek maakte, met een twee uur durend ambientalbum ‘Dream Cycles’ dat uitkwam op het label DEEWEE. ‘Ik trok mijn stoute schoenen aan en vroeg aan Stephen Deawele van DEEWEE of ik bij hen in de studio een synthesizer workshop mocht organiseren’, vertelt Pirard aan onze schrijver Florian Strik. Voor ze het wist werd ze gevraagd zelf ook muziek te maken, mocht ze op Horst Festival optreden en ging ze als voorprogramma mee op tour met Soulwax. Je leest het interview in onze nieuwste editie.

Meer lezen? Abonneer je of log hier in.

Dit artikel verscheen eerder in Gonzo #181

Nog meer nieuws krijgen over muziek en kunst?

Schrijf je in op de Gonzo (circus)-nieuwsbrief!