Na releases bij de landgenoten van Shipwrec, Gooiland Elektro en Panzerkreuz, een oversteek naar Berceuse Heroique en The Trilogy Tapes, strandt Ekman (Roel Dijcks) nu in de woestijn van de Verenigde Arabische Emiraten bij Bedouin Records met zijn meedogenloze rauwe acid en electro. Het ‘Gödelian Argument’ brengt je als niet-geleerde Wikipedia-gewijs in de war. De muziek daarentegen is staalhard duidelijk. De latvan de concurrente ligt hoog en Ekman werpt zich, na een jeugd doorgebracht al tuba spelend in de plaatselijke muziekkring, aangevuld met een Bunker-technodieet, er als volleerd poolstokspringer gracieus over met de motorische openingstrack ‘Quantative Matter And Motion’. Hij toetst later aan bij de meest duistere, ongeplamuurde electro en acid-rafels en slurpt de futuristische wanhoop der tijden. Beklemmend en beangstigend in een hedonistisch opgepompt lijf te pletter gegooid op ‘Implausible Inconsistency System’ en volgende. Denk EBM, onverzadigbaar, en Legowelt. De technovloer is afgebrokkeld, de feestneuzen afgepoederd en de overwinteraar geeft zijn laatste stuipen niet prijs. Hoe hard het afsluitende ‘Gödelian Argument’ ook botst en wringt, de verslaving is aangeslagen en Drvg Cvltvre is zijn grootste binnenlandse concurrent.